Catering Service

Vores cateringprodukter er skabt til at være i konstant drift.

Derfor er vores serviceafdeling en stor og vigtig del af virksomheden. Med løbende servicetjek sikrer vi, at vores produkter altid fungerer optimalt. Samtidig minimerer vi nedetid og driftsstop hos vores kunder.

Specialisten kommer til dig

Alle vores 40 kørende teknikere er specialiserede, og det betyder at det altid er faguddannet personale, der servicerer og reparerer maskinerne.

Vi udfører en bred vifte af services i hele Danmark, og tilbyder altid vores kunder, at vi er med dem gennem hele produktets levetid, hvis de ønsker det. Hvert servicebesøg og udført arbejde bliver altid dokumenteret.

Vi har gjort det nemt

Når vores kunder vælger service hos os, får de totalservice.

Det betyder, at vi servicerer alle typer af køkkenprodukter – køle/fryse-maskiner, opvaskemaskiner, ovne, komfurer, stegeplader og gas – lige fra KEN Storkøkkens egne produkter til produkter af andre fabrikater.

Vores egne produkter og de mest gængse produkter af andre fabrikater har vi altid reservedele til – enten i servicebilerne eller på centrallagre i Århus, Brøndby eller Broby. Har du brug for reservedele til specielle varer? Så skaffer vi dem.

Catering

Services vi udfører

Installation

Vores kunder tilbydes altid installering og montering af nye produkter. Dvs. vi tilslutter el, vand, gas, afløb etc. og indstiller produktet. Vi efterprøver også altid installationen og dokumenterer produktets performance.

Årligt service

Et årligt eftersyn er hos KEN en standardservice, hvor vi tilbyder at gennemgå og vurdere produktet og evt. udskifter sliddele, pakninger etc. Eftersynet foregår gennem en fast serviceaftale, og efter hvert servicebesøg modtager du som kunde dokumentation for eftersynet.

Akut service

Med respons indenfor fire timer tilbyder vi akut service. Vores teknikere har en bred vifte af reservedele med sig, så de kan løse mange opgaver på stedet.

Reparation

Vi udfører alle typer af reparationer i relation til vores egne maskiner. Vores teknikere har en bred vifte af reservedele med sig, så de kan løse opgaverne på stedet.

Serviceaftale

Vores kunder tilbydes forskellige serviceaftaler, som vi tilpasser efter kundens aktuelle behov. Som en del af vores serviceaftaler giver vi rabat på reservedele og akut service.

Tilbagetagning af udtjente produkter

I forbindelse med installation af nye maskiner, tilbyder vi genanvendelse i henhold til ISO 14001 ved at vi afinstallerer udtjente produkter som vi tager med tilbage til sortering for genanvendelse.

Træning af personale

Som kunde tilbydes jeres eget tekniske personale træning, så I selv kan servicere produkterne i hverdagen. Vi tilbyder den samme træning, som vores egne teknikere får. Derudover giver vi adgang til en række af vores reservedele og værktøjer til drift og vedligehold.

Brugerne af maskiner og tilhørende produkter, herunder introduktion til grundlæggende funktioner, indstillinger og vaskeprogrammer, tilbyder vi også relevant træning.

A
B
C
D
A
V1
B
V2
C
V3
D
V4
A
V1.2
B
V2.2
C
D
KEN Ticket

Bestil dine reservedele, send detaljerede serviceanmodninger eller opret en ticket.

Tickets og anmodninger bliver behandlet hurtigt for at minimere nedetid og sikre problemfri drift.

KEN Service Information System

KEN SIS leverer data  som giver overblik på tværs af afdelinger, producenter og maskintyper.

Du kan monitorere serviceomkostninger, anskaffelsesdatoer, seneste serviceopkald og garantier.